Yerelleştirme
Yerelleştirme

Günümüzün küreselleşen dünyasında yerelleştirme kavramı hemen hemen bütün sektörlerde önem kazanarak rekabeti artırmaya yarayan bir kavram haline gelmiştir.

Aynı dili konuşan farklı topluluklarda değişen kültüre göre dil de farklılaşabilmektedir.

NOVA, çeviri hizmeti verdiği dilin konuşulduğu toplumlardaki tüm kültürel ve yapısal farklılıkları göz önüne bulundurduğu için tercih edilmektedir.

Diğer yandan ülke dışındaki potansiyel müşterilere ulaşmak isteyen bireylerin ve kurumların, yabancısı oldukları bir dilde, üzerinde hassasiyetle durdukları hizmeti vermeleri veya almaları, kendi işlerinin en doğru, mükemmel ve zamanında yapıldığından emin olmaları kimi zaman zor olabilir.

NOVA, şirketlerin yerel müşterilerine ürünlerini tanıtmasını sağlamak için ulaşılmak istenen toplumun yerel para birimini, gelenek ve göreneklerini, kültürünü ve alışkanlıklarını göz önünde bulundurarak hizmet vermektedir.

Bu bağlamda, Blackberry Research in Motion’ın 9900 ve 9300 seri telefonlarının destek sayfaları yerelleştirilmiştir. Yine aynı şekilde, kulaklıklarını Türkiye’de piyasaya sürmek isteyen Phillips firmasının reklamları, Türkiye’deki müşterilere uygun hale getirilerek satış imkânları artırılmıştır.

Bireysel ya da kurumsal, dünyadaki yerel piyasalara sunmak istediğiniz ürünler, stratejiniz doğrultusunda uyarlanabilir.

Paylaş: